Jump to content

Package to the Festival 2024


Recommended Posts

Jag förtydligar: Jag har i söndags 18 februari 2024 vunnit en biljett till Festival 2024 på 1500 Euro! Paketet kan användas för Festival Rozvadov, Malta eller Bratislavaen. Men jag får inget svar från Unibet vad göra för att använda biljetten. Hur ska jag göra med biljetten som går ut om 36 timmar?

Link to comment
Share on other sites

Hi @Anders1959

Note that this is an English only speaking community :classic_smile:

 

But, to the topic. They should send an e-mail to the address that is showing on your Unibet account details with some more information about your options with the ticket. Based on some previous answers this usually happens in about a week from winning the ticket, so it's possible they haven't just sent it yet ( check your spam folder though, it sometimes goes there )

And don't worry about your ticket expiring. It works just as a placeholder and it expiring doesn't matter at all.

 

I'm tagging @Stubbe-Unibet just in case he has something to add or correct :classic_smile:

Edited by Purps
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jag har pratat med Unibet supporten via Chatt under veckan och de säger hela tiden att jag ska få ett informationsmejl men jag har inget fått fast det står att jag ska få ett mejl inom 5 arbetsdagar angående min biljett och den tiden är passerad, samt står det <27 timmar kvar på min biljett. Kan jag ringa någon och fråga mer om min biljett på Unibet? Glad för din support 🙂

Link to comment
Share on other sites

Och min mejladress är den rätta som finns i min profil hos Unibet. Men jag kanske ska bara ta det lugnt och avvakta kommande dagar eller om du kan prata med någon person hos evenemangsarrangören om man har skickat ett mejl till mig så glad om man kan skicka om mejlet, eftersom jag inte vet men det borde vara Unibet?

Link to comment
Share on other sites

Nooh, elämä on vähän sellaista että jos kirjoittaa ruotsia englanninkielisellä palstalla niin ei voi saada parhaita vastauksia ja asiat ei välttämättä suju muutenkaan niin hyvin kuin mahdollista. Ruotsalaiset... 😄

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

English, köttbulle 🙂
Nah but seriously, you gotta write it in english and not expect people to speak same as you. There are translators 👌 
(it's saturday alright 😄 🍻)
Hope you can get the issue solved, all the best

 

Edited by Rushbie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...