cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted
Rank 19
Rank 19

@triceraatopp Haha you’re welcome and best of luck!

I deserved it really. Just not been playing well all week and messed up straight away in that one too. I’m not very high in any leaderboard and it’s a pretty disappointing end to the year after the highs of Dublin but I’ll be back stronger I can promise you that!

0 Likes
Reply
Highlighted
Rank 19
Rank 19

I would like to talk about something positive. So the less said about my performance at UOS the better lol

This blog is nearing its year anniversary and I would like to thank everyone that has liked, commented etc over the past year. So much that we’re going to have a giveaway!

Thanks to Unibet and @Patric-Unibet for facilitating it for me, one lucky winner is going to receive 10 €1 tickets to hopefully hit one of those big multipliers at Hexapro!

On the 27th December I am going to play 100 €1 Hexapro tournaments and I want you to guess the profit (or loss!) to win. 

The competition is open to anyone who has supported this blog since it started, either with a like or a comment AND anyone that I deem to have positively contributed to the blog up until and including Saturday 22nd. Posts of ‘ticket please’ will not count as a positive contribution Tongue

On Saturday I will help you all out and post the stats from the first 100 Hexapro tournaments I played and from that point you can post your guesses to win the tickets so please don’t post guesses until I have posted the stats (guesses before from people new to the blog will also not count as positive contributions!) Closest to my profit / loss after 100 games will be deemed the winner! In the event of duplicate guesses winning the first person to guess it will be deemed the winner.

cliffnotes-

1. Giveaway of 10 €1 Hexapro tickets to one winner in celebration of the blog turning 1 year old.

2. I will play 100 Hexapros 27th Dec. Person to guess closest to my overall profit / loss is the winner.

3. Open to everyone who has liked or commented on this blog in the last year plus anyone that posts a positive contribution up until Saturday. 

4. Don’t post guesses until I have posted some stats to help you on Saturday.

5. Previous posters in this blog may guess early and change guesses up until Thurs 27th.

Good luck all!

Reply
Highlighted
Rank 23
Rank 23
My guess is +€138. Smile
“The unfed mind devours itself.” – Gore Vidal
Reply
Highlighted
Rank 22
Rank 22

@MetalWolf wrote:

4. Don’t post guesses until I have posted some stats to help you on Saturday.

 

Good luck all!


 

Rofl It's hexapro, I don't need any stats for my prediction:

25 Euro loss and a broken keyboard.

 

We're gonna win on so many levels! We're gonna win, win, win. You're gonna get so tired of winning, you're gonna say: "Mr. President please, we don't wanna win anymore, it's too much!" And I'm gonna say: "I'm sorry, we're gonna keep winning because we're gonna make America great again!"
Reply
Highlighted
Rank 10
Rank 10

haha, broken keyboard that's a good one! Haha

GL to you man on the 100 HexaPros. Popeye

Slavery still exists, they just made it legal.
Reply
Highlighted
Rank 22
Rank 22

Just in case posting a video of Jennifer Tilly chatting about her boobies counted as a positive contribution Laugh, I guess you will make profit of 23.50€ Cash

Good luck on the challenge Thumbs Up

Reply
Highlighted
Rank 19
Rank 19

@Purps wrote:

Just in case posting a video of Jennifer Tilly chatting about her boobies counted as a positive contribution Laugh, I guess you will make profit of 23.50€ Cash

Good luck on the challenge Thumbs Up


Absolutely. Best post yet! Rofl

Reply
Highlighted
Rank 24
Rank 24

Having had a pleasant chat with @MetalWolf about his attempts at sngs I feel I may have an unfair advantage about his tendencies to melt down or soar up up and away, so I may be one of the last ones to post. It will be very interesting to see that 1st set of results. 

Nice idea @MetalWolf the Christmas spirit is in giving. 😀

It Is What It Is
Reply
Highlighted
Rank 13
Rank 13
Highlighted
Rank 21
Rank 21

@MetalWolf as an MTT player myself- I always enjoyed reading about your adventures on Unibet- both online and live(those detailed posts from the live events deserve a prize for sure Thumbs Up ).

I wasn't active with posts here but I might be top 3 on likes given on your blog lol ... and I really liked the content Cool

Keep up the good work and hopefully you'll manage to win big next Thursday in your Hexapro session Cash

GL all at the tables Smile 

You cannot have a positive life and a negative mind...
Reply